Bendrosios sąlygos
BENDROJI PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARTIS
- BENDROSIOS NUOSTATOS
- Šios MB “Žavus kūnas”, juridinio asmens kodas 305569720, reg. buveinės adresas Juozapavičiaus g. 13-1, Vilnius, LT-09311., Lietuvos Respublika, veiklos vykdymo adresas Juozapavičiaus g. 13, Vilnius (toliau – „Klinika”), vykdanti asmens sveikatos priežiūros įstaigos veiklą pagal jai išduotą licenciją () bendroji paslaugų teikimo sutartis (toliau – „Sąlygos“) reglamentuoja Klinikos teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų – kineziterapijos individualių ir grupinių užsiėmimų, mankštų, dietologo, psichologo konsultacinių, bendros fizinės būklės įvertinimo, matavimo ir sekimo ir susijusių paslaugų apimtį, paslaugų užsakymo, rezervacijos, paslaugų suteikimo Klientui procesą, sąlygas bei reikalavimus, Klinikos ir Kliento atsakomybės sąlygas, paslaugų apmokėjimo sąlygas ir kitus su tiekimu susijusius santykius.
- Nuo Paslaugų Užsakymo patvirtinimo momento, kaip nurodyta Sąlygų 4 ir 6 punktuose, tarp Kliento ir Klinikos susiklosto sutartiniai teisiniai paslaugų teikimo santykiai, kuriuos reglamentuoja Užsakymo sąlygos, Sąlygų (įskaitant priedus) nuostatos, Klinikos interneto svetainė įskaitant Kainoraštį bei Paslaugų įkainius, ir kitos individualiai tarp Šalių raštu aptartos sąlygos (toliau – „Sutartis“).
- Prieš pateikdamas/pasirašydamas Paslaugų Užsakymą Klientas privalo susipažinti su Sąlygomis, Paslaugų įkainiais, Kainoraščiu. Klientui pateikus Užsakymą laikoma, kad Klientas susipažino su Sąlygomis, Paslaugų įkainiais, Kainoraščiu ir su jomis sutinka.
- Klientui pateikus Užsakymą dėl Paslaugos, jos rezervacijai bei tiekimui yra taikomos šios Sąlygos ir kiti Sąlygų 1.2 punkte nurodyti šaltiniai.
- Esant prieštaravimams ar neatitikimams tarp Sąlygų 1.2 punkte nurodytų šaltinių, aiškinant Sutartį ir ją taikant yra nustatoma tokia pirmenybės tvarka:
- Užsakymas arba specialioji sutarties dalis (jei pasirašyta);
- Kainoraštis, Paslaugų įkainiai;
- šios Sąlygos;
- informacija, nurodyta Klinikos Svetainėje.
- SĄVOKOS
- Anketa – Sutartį sudarančio Kliento anketa apie Klientą, jo lūkesčius, sveikatos būklę;
- Kainoraštis reiškia Svetainėje paskelbtas Paslaugų kainas, kitus mokesčius ir rinkliavas (pasiekiama adresu: https://youklinika.lt/kainos/).
- Kontraindikacijos – medicininė aplinkybė, dėl kurios yra kenksminga arba negalima vartoti Klinikos siūlomo sveikatinimo ar tyrimo metodo, taip pat atvejai, kai Paslauga (Paslaugos) negali būti teikiama (teikiamos).
- Paslaugų paketas – Kliento pasirinktas Klinikos teikiamų Paslaugų rinkinys / variantas, kuriuo Šalys susitarė dėl Paslaugų apimties ir Paslaugų teikimo termino (ar neterminuotai), Paslaugų kainos ir kitų sąlygų. Paslaugų paketų variantai ir jų kainos skelbiamos Klinikos internetinėje svetainėje https://www.youklinika.lt/.
- Nepilnametis lankytojas – nepilnametis (iki 17 metų amžiaus imtinai) asmuo, kurio naudai Klientas sudaro Sutartį ir kuris turi teisę naudotis atitinkamomis Paslaugomis. Siekiant aiškumo, pažymima, kad kai Sutartis sudaroma Nepilnamečio lankytojo naudai, tai:
- Tik Nepilnametis lankytojas turi teisę naudotis atitinkamomis Paslaugomis (o pats Klientas, t.y. įstatyminis atstovas, neturi teisės naudotis Paslaugomis, nebent sudarė atskirą Sutartį savo vardu);
- Klientas užtikrina, kad Nepilnametis lankytojas laikysis Sąlygų ir Taisyklių reikalavimų;
- Priklausomai nuo Sutarties sąlygų konteksto, nuoroda į Klientą turi būti suprantama kaip nuoroda į Nepilnametį lankytoją.
- Paslaugos – kineziterapijos individualūs ir grupiniai užsiėmimai, tyrimai, dietisto, psichologo konsultacijos, bendros fizinės būklės įvertinimo, matavimo ir sekimo ir susijusios paslaugos, taip pat asmeninio fizinio ugdymo(si)/tobulėjimo, asmens sveikatos priežiūros, grožio puoselėjimo paslaugos, Klinikos salių nuomos paslaugos, taip pat kitos susijusios paslaugos, kurias teikia Klinika ir sudaro Klientui Sutartyje nustatyta tvarka ir sąlygomis naudotis: 1) Klinikos salėmis, funkcinių treniruočių ir laisvu svorių zona, 2) jose / juose esančia įranga / juostomis / sportiniu inventoriumi / kitais daiktais, 3) kita Klinikos teikiama infrastruktūra (persirengimo, WC, dušo patalpos ir kt.).
- Paslaugų teikimo vieta – Klinikos patalpos, kuriose Sutartyje nustatyta tvarka ir sąlygomis Klientui teikiamos jo pasirinktos Paslaugos.
- Privatumo politika – reiškia Klinikos privatumo politiką, kurioje yra pateikiama informacija apie Kliento asmens duomenų tvarkymą, įskaitant apie Kliento, kaip duomenų subjekto, teises (pasiekiama adresu: https://touklinika.lt/privatumo-politika/).
- Programėle –Glofox, Treatwell mobilios aplikacijos, kurios prieinamos Apple Store ir Google Play platformose.
- Sutartis reiškia sutartį dėl Paslaugų teikimo Klientui. Sutartis dėl Paslaugų teikimo tarp Kliento ir Klinikos laikoma sudaryta nuo Užsakymo pateikimo momento, kaip nurodyta Sąlygų skyriuje.
- Sutikimas – Kliento sutikimas dėl Paslaugų tiekimo Klientui arba Nepilnamečiui lankytojui.
- Svetainė – reiškia Klinikos interneto svetainę (pasiekiama adresu: https://youklinika.lt/).
- Specialistas – kvalifikuotas Klinikos specialistas, kuris faktiškai teikia Kliento pasirinktas Paslaugas.
- Užsakymas – reiškia elektroninį, rašytinį, žodinį Kliento pageidavimą gauti Paslaugas / pasirinktą Paslaugų paketą ir faktinio sutikimo su Sutarties sąlygomis išraiška.
- Taisyklės – Šalims taikytinos vidaus Paslaugų teikimo ir naudojimosi taisyklės, pridedamos prie Sutarties ir / ar patalpintos Klinikos internetinėje svetainėje https://www.youklinika.lt/.
- SUTARTIES DALYKAS
- Šia Sutartimi Šalys geranoriškai ir laisva valia susitaria dėl Paslaugų tiekimo ir atsiskaitymo už jas sąlygas, t.y. Klinika pasitelkdama savo išteklius, priemones ir patirtį, atsižvelgdama į Kliento poreikius bei vadovaudamiesi taikomais teisės aktais, įsipareigoja suteikti Klientui Kliento pasirinktas Paslaugas Klinikos patalpose , o Klientas įsipareigoja pagal Sutartyje nustatytą tvarką atsiskaityti už Klinikos suteiktas Paslaugas, laikytis Taisyklių ir tinkamai vykdyti kitus Sutartimi prisiimtus įsipareigojimus.
- Klientas, pasirašydamas Sutartį, patvirtina, kad:
- Prieš jam sudarant Sutartį, Klinika suteikė jam išsamią ir suprantamą informaciją apie teikiamų Paslaugų prigimtį, specifiką, pavojus, rizikas, taip pat bendrąsias paslaugų teikimo Sąlygas, kainodarą, Paslaugų teikimo terminus, suteikė kitą Kliento apsisprendimui sudaryti Sutartį reikalingą informaciją;
- Tinkamai pats ar pasitelkdamas gydytojų pagalbą įvertino savo sveikatos būklę, pastarojo yra tinkama Kliento pasirinktų Paslaugų gavimui, nėra jokių su Kliento sveikata susijusių aplinkybių ar Kontraindikacijų, dėl kurių Klientas negalėtų naudotis Paslaugomis. Šis Kliento patvirtinimas turi esminės reikšmės Klinikai, todėl pasikeitus (pablogėjus) sveikatos būklei, Klientas privalo informuoti Kliniką.
- UŽSAKYMAS. TEISĖ NAUDOTIS PASLAUGOMIS
- Užsakymą sukurti, jį pateikti ir naudotis Paslaugomis turi teisę naudotis asmenys, sulaukę 18 amžiaus, atlikę šiose Sąlygose nurodytus veiksmus.
- Siekdamas užsakyti Paslaugą ir pateikdamas Užsakymą Klientas privalo:
- atidžiai ir atsakingai perskaityti Sąlygas, susipažinti su Privatumo politiką ir Paslaugų įkainiais, informacija, pateikiama Klinikos Svetainėje;
- išreikšti sutikimą su Sąlygomis;
- nurodyti savo vardą, pavardę, mobiliojo telefono numerį, elektroninio pašto adresą ir pateikti kitus duomenis, informaciją ir (arba) dokumentus, kurių pagrįstai gali paprašyti Klinika Užsakymo pateikimo metu;
- Pateikti Klinikai Užsakymą – prie Programėlę, Svetainę, telefonu ar žodžiu.
- Laikoma, kad Sutartis su Klientu sudaryta nuo to momento, kai Klientas atlieka šių Taisyklių 4.2.1–4.2.4 punktuose nurodytus veiksmus. Esant techninėms galimybėms, kai Klinika pateikia Klientui Sutarties dokumentus patvarioje laikmenoje. Klientas turi teisę kreiptis į Kliniką ir paprašyti jam pateikti Sutarties dokumentus popierinėje ar elektroninėje patvarioje laikmenoje (el. paštu). Klinika turi teisę papildomai reikalauti Kliento pasirašyti Sutarties dokumentus per pirmą Kliento apsilankymą Klinikoje.
- Užsakymas yra pateikiamas Klinikoje naudojantis Svetainėje sukurta asmenine Kliento paskyra (GloFox įskiepis), taip pat Treatwell Kliento asmenine paskyra. Paskyra yra laikoma sukurta to asmens vardu, kurio asmens duomenys yra pateikti Užsakymo formoje. Toks asmuo laikomas Klientu.
- Išimtiniais atvejais, kai Klientas neturi techninių galimybių pateikti Užsakymą Svetainėje ar per Programėlę, Klinika suteikia galimybę Klientui pateikti Užsakymą žodžiu/telefonu. Tokiu atveju, Klientas, atvykęs į Kliniką pirmą kartą privalo raštiškai patvirtinti savo sutikimą su Sąlygomis ir kitais dokumentais bei informacija, kiek tai taikoma.
- Jeigu Programėlių paskyroje / Svetainės paskyroje Klientas yra nurodęs ne visus duomenis/netikslius duomenis, neatlieka visų nurodytų registracijos ar kitų veiksmų, Klinika turi teisę Klientui priminti apie tai ir atitinkamai šiais tikslais tvarkyti Kliento pateiktus bei apie jį surinktus duomenis, kaip tai yra nurodyta Privatumo politikoje.
- Tais atvejais, kai Klinika turi pagrįstų abejonių dėl asmens pateikiamų duomenų tikrumo atvejais, Klinika turi teisę nepatvirtinti Užsakymo arba asmeniui neleisti naudotis Paslaugomis ar jų dalimi.
- Laikoma, kad tiek sukurdamas paskyrą Svetainėje, tiek ir rezervuodamas Paslaugas, Klientas patvirtina (ir toks patvirtinimas galioja visu Paslaugų teikimo metu nuo paskyros Svetainėje sukūrimo iki Sutarties pabaigos), kad jis / ji:
- patvirtina, jog Klientas turi teisę atsiskaityti už Paslaugas mokėjimo kortele;
- yra susipažinęs su Paslaugų užsakymui ir naudojimuisi Paslaugomis taikomais Paslaugų įkainiais, Kainoraščiu, kitomis Paslaugų teikimo sąlygomis;
- sutinka, kad būtų renkami ir tvarkomi asmens duomenys, būtini Sutarties sudarymui ir vykdymui, taip pat kitiems tikslams, kaip nurodyta Privatumo politikoje.
- Susikurdamas paskyrą Svetainėje ir pateikdamas Klinikai savo duomenis bei dokumentus, būtinus tam, kad Klientas įgytų teisę užsakyti Paslaugas ir jomis naudotis, Klientas privalo pateikti teisingą, tikslią, tikrą ir išsamią informaciją apie save, įskaitant tikrą savo vardą bei pavardę, savo mobiliojo ryšio telefono numerį ir savo elektroninio pašto adresą. Draudžiama susikurti paskyrą Svetainėje ir atlikti registraciją naudojantis svetimais, netikrais, suklastotais ar neteisėtai surinktais duomenimis, taip pat perleisti, parduoti ar išnuomoti savo paskyrą, ar kitaip suteikti teisę naudotis savo paskyra kitiems asmenims. Klientas prisiima visą su tuo susijusią riziką ir atsakomybę, įskaitant, jeigu nepaisant nurodyto draudimo tokiais veiksmais bus padaryta žala Klinikai ar bet kuriems kitiems asmenims.
- Klientas privalo kruopščiai, rūpestingai ir atsakingai saugoti savo prisijungimo prie paskyrų duomenis, duomenis, kurie naudoti sukuriant paskyrą, išmanųjį įrenginį ir kitus asmens dokumentus, ir neturi teisės jų perduoti ar kitu būdu atskleisti jokiam kitam asmeniui ar sudaryti galimybę ar sąlygas prie jų prieiti, ar jais pasinaudoti kuriant paskyrą, ar naudojantis Paslaugomis. Klientas yra atsakingas už savo prisijungimo duomenų, paskyros saugumą, slaptumą ir konfidencialumą.
- Klientas užtikrina, kad naudojantis kompiuterine, programine ar kita įranga Paslaugų registracijai, paskyros sukūrimui ir (arba) prisijungimui prie jos, būtų laikomasi racionalių ir pagrįstų saugumo priemonių (įskaitant antivirusines programas ir ugniasienes), ir atitinkamai atsako už visas pasekmes, kylančias dėl nepakankamo Kliento kompiuterio, išmaniojo telefono, planšetės ar kito įrenginio saugumo.
- Už ne Kliento vardu išduotos mokėjimo kortelės pateikimą Klinikai atsako pats Klientas ir, atitinkamai, už tokius veiksmus jis prisiima visą atsakomybę prieš tokios mokėjimo kortelės turėtoją ir mokėjimo kortelę išdavusį banką, mokėjimo įstaigą ar kitą mokėjimo paslaugų teikėją.
- ŠALIŲ PAREIGOS IR TEISĖS
- Klinika įsipareigoja:
- Teikti Klientui Paslaugas, laikydamasi Sutartyje nustatytos tvarkos ir sąlygų, šiuo tikslu dėti protingas pastangas, vykdyti savo įsipareigojimus taip, kad Kliento asmeninio fizinio tobulėjimo poreikiai ir lūkesčiai būtų patekinti.
- Teisės aktų nustatyta tvarka tvarkyti Kliento asmens duomenis ir užtikrinti jų apsaugą;
- Rūpintis patalpų, kuriose teikiamos Patalpos, švara, higiena, dezinfekavimu (jei būtina);
- Suteikti Klientui reikalingą inventorių, įrangą bei jų valymo priemones, tokias kaip popierius, šluostės, valymo skysčiai ir pan..
- Užtikrinti tinkamą Klinikos komunikaciją su Klientu pastarajam kreipiantis į Kliniką raštu, el. paštu, telefonu ar kitomis socialinių tinklų priemonėmis.
- Tinkamai informuoti apie naujienas, užsiėmimų tvarkaraščio pasikeitimus, kitą aktualią informaciją skelbti Klinikos Svetainėje, programėlėje, Facebook paskyroje ir (ar) uždaroje Facebook grupėje.
- Klinika turi teisę:
- Savo nuožiūra koreguoti individualių ar (ar) grupinių mankštų ir užsiėmimų laikus, atsižvelgiant į sezoniškumą bei užsiėmimų lankymo statistiką;
- Pasikeitus rinkos sąlygoms, teisiniam reglamentavimui, taip pat esant kitiems objektyviems pagrindams, Klinika turi teisę bet kuriuo Sutarties galiojimo metu vienašališkai pakeisti Kainoraštį, taip pat šias Sąlygas, jų aktualią (pakeistą) redakciją paskelbdami savo Svetainėje, Programėlėje ir(ar) informuodama Klientą elektroniniu paštu apie pakeitimo faktą. Tuo atveju, kai, pakeitus Sąlygas, tokie pakeitimai iš esmės pablogina Kliento padėtį, Klientas, nesutikdamas su Sąlygų pakeitimais, turi teisę per 5 (penkias) darbo dienas nuo pranešimo apie Sąlygų pakeitimus gavimo, nutraukti Sutartį. Klientui per 5 (penkias) darbo dienas nuo pranešimo apie Sąlygų pakeitimus gavimo nepateikus Klinikai pranešimo apie Sutarties nutraukimą, laikoma, kad jis sutiko su naująja Sąlygų redakcija ir ji taikoma nuo pranešimo apie Sąlygas pakeitimo gavimo dienos.
- tvarkyti Kliento asmens duomenis, vadovaujantis galiojančiais teisės aktais, taikomais asmens duomenų tvarkymui.
- Sustabdyti ir (ar) apriboti Paslaugų teikimą dėl avarijų, sutrikimų Klinikos patalpose, pastate ar juose įrengtose inžinerinėse sistemose, valstybės ir (ar) savivaldybės institucijų nustatytų draudimų ar kitų veiksnių, kurie nepriklauso nuo Klinikos valios. Apie Paslaugų teikimo sustabdymą ir (Ar) apribojimą Klinika praneša Klientui šioje Sutartyje nustatyta tvarka.
- Klientas įsipareigoja:
- Sąžiningai, atsakingai ir rūpestingai naudotis Klinikos infrastruktūra, sportiniu ir kitu Klinikos inventoriumi, nedaryti žalos Klinikai ir tretiesiems asmenims ir šių asmenų turtui. Vykdydamas rūpestingumo pareigą bei užtikrindamas savo paties saugumą ir sveikatą, Klientas privalo prieš užsiėmimo / Paslaugos teikimo pradžią nusiimti žiedus ir išsisegti didelius papuošalus. Klinika neatsako visais atvejais dėl Kliento susižeidimo ar kitos žalos, jei Klientas nevykdo ir (ar) netinkamai vykdo šiame punkte nustatytą pareigą.
- Atsakingai vertinti savo sveikatos būklę ir, pajutus, kad užsiėmimo metu pablogėjo savijauta, informuoti Klinikos personalą (specialistą) apie negalavimus, bei nutraukti užsiėmimą/Paslaugos suteikimą ir (ar) esant poreikiui pasinaudoti Klinikoje turimomis pirmos pagalbos priemonėmis (vaistinėle), kreiptis į gydymo įstaigą. Klientas pirmo užsiėmimo metu privalo susipažinti su Klinikoje turimomis pirmos pagalbos priemonėmis ir vaistinėlės turiniu.
- tinkamai laikytis Taisyklių, vykdyti pagrįstus, teisėtus Klinikos ir jų atstovų, Specialistų prašymus.
- visiškai atsiskaityti su Paslaugas Sutartyje nustatyta tvarka;
- pateikti Klinikai teisingą informaciją, pagrįstai reikalingą Paslaugų teikimui;
- visada atidžiai išklausyti Klinikos personalo (Specialisto) aiškinimus ir (ar) patarimus, kaip taisyklingai atlikti judesį bei jų kombinacijas;
- sveika nuovoka vertinti savo sugebėjimus ir nebandyti atlikti nesenai ar naujai išmoktų sudėtingų judesių be atskiro Klinikos Specialisto leidimo ir (ar) palaikymo; sudėtingus judesių derinius, kurie gali kelti grėsmę susižaloti patiems ar sužaloti aplinkinius, atlikti tik su Specialisto priežiūra ir pagalba.
- Neatlikti sudėtingų judesių, taip pat nesinaudoti Klinikos inventoriumi savo nuožiūra, be Specialisto priežiūros ir leidimo, jei Klientui nėra iki galo aiški (žinoma) atlikimo technika.
- Klientas turi teisę:
- Gauti išsamią informaciją, susijusią su Paslaugų teikimu;
- Už papildomą mokestį naudotis kitomis Klinikos ir trečiųjų asmenų Klinikoje teikiamomis paslaugomis;
- Už pasirinktas Paslaugas / Paslaugų paketą atsiskaityti mokėjimo kortele, grynaisiais pinigais arba bankiniu pavedimu, kitu Klinikai priimtinu atsiskaitymo būdu.
- žinoti (būti informuotas) apie savo asmens duomenų tvarkymą. Šalims sudarius šią Sutartį, laikoma, kad Klientas yra tinkamai informuotas bei davė savo sutikimą savo asmens duomenų tvarkymui. Klinika, sudariusi Sutartį su Klientu, turi teisėtą interesą rinkti ir tvarkyti informaciją apie Klientą siekiant įvykdyti šią Sutartį.
- Klinika įsipareigoja:
- ATSISKAITYMO UŽ PASLAUGAS TVARKA
- Klientas visais atvejais iš anksto atsiskaito už atitinkamą Paslaugų paketą / narystę / Paslaugas.
- Klientui sumokėjus už Paslaugų paketą / narystę / Paslaugas ir Klinikai jį/ją aktyvavus, Kliento sumokėti pinigai nėra grąžinami, net ir tais atvejais, kai Klientas nesinaudoja Klinikos Paslaugomis (išskyrus Sąlygų nustatytus atvejus).
- PASLAUGŲ TEIKIMO REZERVAVIMAS, PERKĖLIMAS, STABDYMAS
- Klientui suteikiama teisę naudotis Klinikos Paslaugomis po Sutarties sudarymo ir pasirinkto (-s) Paslaugų paketo / narystės / Paslaugos apmokėjimo.
- Klientas, norėdamas naudotis Paslaugomis, turi pateikti Klinikai Užsakymą, be kita ko, reiškiantį Paslaugos suteikimo laiko rezervaciją. Paslaugos teikiamos Paslaugų teikimo vietoje.
- Klientas, registruodamasis Klinikos Paslaugoms/vizitui/užsiėmimui tiek tiesiogiai pas Paslaugų teikėją, tiek naudodamasis Programėle ar Svetaine, turi (jei reikalaujama) sumokėti pasirinktos Paslaugos kainą (ar jos dalį) avansu arba turi pateikti mokėjimo kortelės duomenis savo apsilankymo Klinikoje užtikrinimui ir pasirinktos Paslaugos sumos rezervacijai. Jeigu Klientas nesutinka įmokėti avansą ar pateikti mokėjimo kortelės duomenis, Paslaugų teikėjas turi teisę atsisakyti vykdyti registraciją. Klientui atvykus į Kliniką rezervuotu laiku, avansu sumokėta suma įskaičiuojama į užsakytos/suteiktos Paslaugos kainą. Jeigu Klientas mažiau nei per 8 valandas iki Šalių sutartos procedūros pradžios neatšaukia registracijos, taip pat 6.6. p. numatytais atvejais, avansu sumokėta pasirinktos paslaugos kainos suma negrąžinama ir lieka Paslaugų teikėjui kaip bauda, kuri atlygina minimaliuosius neįrodinėtinus Paslaugų teikėjo nuostolius bei išlaidas, kurias Paslaugų teikėjas patyrė dėl Kliento neatvykimo į registruotą pasirinktą Paslaugą/užsiėmimą arba dėl negalėjimo suteikti Klientui Paslaugą dėl nuo Kliento priklausančių priežasčių. Jeigu Paslaugų teikėjas negali suteikti Paslaugos išankstinės rezervacijos laiku, avansu sumokėta Paslaugų kaina (jos dalis) perkeliama kitai procedūrai arba grąžinama Klientui, taip pat Paslaugų teikėjas turi teisę suteikti Klientui papildomą nuolaidą ateities Paslaugoms.
- Paslaugų paketas / narystė įsigalioja kainos sumokėjimo dieną ir galioja Svetainėje ar programėlėje nurodytą laikotarpį. Klinikai ir Klientui susitarus, Paslaugų paketo / narystės įsigaliojimo data gali būti perkeliama kitai datai.
- Klientas turi teisę nemokamai prieš 24 val ir daugiau iki Paslaugų teikimo pradžios atšaukti ar perkelti į kitą laiką pasirinktų Paslaugų rezervaciją atlikdamas rezervacijos atšaukimo ar perkėlimo į kitą laiką veiksmus per Programėlę, Svetainę, taip pat kitais būdais susisiekęs su Klinika. Jei Klientas pavėluoja atšaukti ar perkelti į kitą laiką Paslaugų rezervaciją, jis privalo atvykti į Kliniką rezervuotu laiku.
- Klientas į Kliniką privalo atvykti laiku. Klientui neatvykus rezervuotu laiku, pinigai už rezervuotą Paslaugą nėra grąžinami, taip pat užsiėmimų atveju – užsiėmimas laikomas išnaudotu. Klinika taip pat turi teisę atsisakyti teikti Paslaugas, jei Klientui atvykus į Kliniką, nustatytas kontraindikacijų Paslaugų suteikimui buvimo faktas, Klientas karščiuoja, serga, taip pat jei Klientas yra apsvaigęs nuo alkoholinių ar psichiką veikiančių medžiagų, pažeidžia viešą tvarką, yra agresyvus, taip pat vėluoja daugiau kaip 20 min., bei pasilikti Kliento avansu įmokėtą pasirinktos procedūros kainos sumą arba, Šalims susitarus, kitaip apmokestinti vizito metu suteiktą konsultaciją.
- Jei Klientas yra įsigijęs ilgalaikę narystę (3, 6, 12 mėn. trukmės), Klientas turi teisę nemokamai sustabdyti narystę pranešdamas apie sustabdymą Klinikai el. paštu prieš vieną darbo dieną, nuo kurios Klientas pageidauja sustabdyti narystę. Minimalus narystės stabdymo laikotarpis 7 kalendorines dienos, maksimalus stabdymo laikotarpis – 30 kalendorių dienų.
- Jei Klientas yra įsigijęs ilgalaikę narystę (3, 6, 12 mėn. trukmės), Klientas turi teisę ją nutraukti pranešdamas apie nutraukimą Klinikai el. paštu prieš 10 kalendorinių dienų. Paslaugų mokestis, kurį privalo sumokėti Klientas, bus apskaičiuojamas proporcingai iki paskutinės narystės dienos.
- Klinika turi teisę atšaukti tvarkaraštyje numatytą grupinį užsiėmimą prieš 8 val. iki grupinio užsiėmimo pradžios, jei į šį užsiėmimą užsiregistravo mažiau nei 4 lankytojai. Tokiu atveju užsiregistravusių lankytojų rezervacijos yra atšaukiamos automatiškai ir Klientas turi teisę užsiregistruoti į kitą užsiėmimą kitu laiku (užsiėmimas laikomas neišnaudotu). Klientas turi sekti užsiėmimų atšaukimą šiuo pagrindu.
- Klinika turi teisę atšaukti grupinius/individualius užsiėmimus, apie tai pranešus Klientui el. paštu ir (ar) telefonu bent 24 valandas iki užsiėmimo pradžios.
- ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
- Šalis netinkamai vykdanti Sutartį, privalo atlyginti visus kitos Šalies patirtus pagrįstus nuostolius.
- Klinika neatsako už Kliento ir (ar) Nepilnamečio lankytojo sveikatos sutrikimus ir neatlygina nei turtinės nei neturtinės žalos, atsiradusią dėl to, kad Klientas netinkamai naudojosi Paslaugomis, pasirinko netinkamą sportinį ar kitokį inventorių, viršijo leistinus ar rekomenduojamus krūvius, nevykdė sveikatos priežiūros įstaigos / gydytojų rekomendacijų / reikalavimų, nesilaikė Sutartyje, įskaitant Taisykles, nustatytų reikalavimų / sąlygų/ apribojimų, elgėsi neapdairiai, neatsakingai, nerūpestingai ir (ar) pažeisdamas visuotinai priimtas / įprastas elgesio taisykles / standartus. Šalys aiškiai patvirtina, kad visas Klinikos siūlomas Paslaugas, jų apimtis, periodiškumą / Klinikos lankomumą, Paslaugų / užsiėmimų / pratimų intensyvumą / dažnumą ir pan. Klientas pasirenka, naudojasi savo asmenine rizika ir atsakomybe.
- Klientas, sudarydamas Sutartį Nepilnamečio lankytojo naudai, i) patvirtina, kad Nepilnamečio lankytojo sveikatos būklė leidžia jam naudotis Paslaugomis ir grupinių užsiėmimų lankymo atveju per 14 (keturiolika) dienų pateikia sveikatos pažymą ii) patvirtina, kad išsamiai išaiškino Nepilnamečiam lankytojui Sutarties turinį, Taisyklių reikalavimus ir patvirtina, kad Nepilnametis lankytojas susipažino su Taisyklėmis, jas suprato ir jų griežtai lankysis, iii) yra visiškai atsakingas už Nepilnamečio lankytojo tinkamą naudojimąsi Paslaugomis, taip pat bet kokią žalą Nepilnamečio lankytojo sveikatai, jo sveikatos sutrikimą, išskyrus, kai toks sutrikimas įvyko dėl Klinikos kaltės, iv) yra atsakingas Klinikai už Nepilnamečio lankytojo Klinikai padarytą žalą.
- Klientui yra žinoma, kad Klinikoje ne visada (t.y. ne visu laiku, kuomet Klinika yra prieinama Klientui) bus Kliniką prižiūrintis ir / ar aptarnaujantis Klinikos personalas / Specialistas, ir Klientas prisiima visą riziką, žalą, nuostolius ir kitas galimas neigiamas pasekmes, susijusias su savarankišku (neprižiūrint aptarnaujančiam personalui) naudojimusi Paslaugomis.
- Klinika neatsako už bet kokių Klinikoje trečiųjų asmenų teikiamas paslaugas, išskyrus atvejus, kai dėl tokių paslaugų teikimo tarp Kliento ir Klinikos buvo sudaryta Sutartis.
- Klientas įsipareigoja atlyginti Klinikai padarytą žalą per 10 (dešimt) darbo dienų nuo žalą pagrindžiančių dokumentų pateikimo dienos, nebent Šalys susitartų kitaip.
- Jei Klientas yra juridinis asmuo, jis prisiima visą atsakomybę už juridinio asmens asmenų, kuriems buvo suteikta teisė naudotis Paslaugomis, padarytą žalą.
- SUTARTIES GALIOJIMAS IR NUTRAUKIMAS
- Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja neterminuotai. Sutarties galiojimo laikotarpiu Klientas turi asmeninę paskyrą Klinikos elektroninėje Svetainėje ir joje renkasi jam tinkamiausią Paslaugų paketą / tinkamiausią Paslaugų apimtį. Jei Klientas yra neaktyvus daugiau kaip 1 metus laiko (t.y. neįsigyja Paslaugų per 1 metus nuo paskutinės įgytos Paslaugos pabaigos dienos), Sutartis pasibaigia be atskiro Šalies įspėjimo.
- Klinika turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį raštu arba el. paštu įspėjus Klientą prieš 5 (penkias) darbo dienas, jei:
- Klientas pažeidė šią Sutartį, Taisykles, o įspėtas žodžiu ir (ar) papildomai raštu / el. paštu, pažeidimo nepašalino per Klinikos nustatytą protingą terminą;
- Klientas gadina Klinikos ir (ar) trečiųjų asmenų turtą, taip pat kelia pavojų savo ar kitų asmenų sveikatai ar gyvybei;
- Klientas Klinikoje atlieka / ketina atlikti veiksmus, turinčius nusikalstamos veikos ar administracinio nusižengimo požymius (pvz. vagystė, narkotinių medžiagų vartojimas ir pan.)
- Klientas kurstė / niekino / skatino neapykantą / diskriminaciją / smurtą / nepagarbą Klinikai, Klinikos atstovams, personalui ir (ar) jos telkiamai bendruomenei, jai priklausantiems asmenims (asmeniui) dėl amžiaus, lyties, seksualinės orientacijos, neįgalumo, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, įsitikinimų ar pažiūrų.
- Nutraukus Sutartį 8.2. punkte nustatytas pagrindais Kliento sumokėti pinigai už galiojantį Paslaugų paketą lieka Klinikai kaip bauda, kurios dydis atitinka iš anksto Šalių įvertintus minimalius Klinikos nuostolius dėl to, kad nutruko ši Sutartis. Klientas taip pat privalo atlyginti visus kitus Klinikos patirtus nuostolius (įskaitant negautas pajamas, žalą prestižui, žalos atlyginimą tretiesiems asmenims ir pan.), kurių nepadengia minėta bauda, ir kurie patirti ryšium su 8.2.1.-8.2.4. punktuose numatytais Kliento veiksmais ir (ar) neveikimu.
- Klientas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį raštu arba el. paštu įspėjus Kliniką prieš 5 (penkias) darbo dienas:
- Klinikai, pakeitus Taisykles, kai tokie pakeitimai iš esmės pablogina Kliento padėtį;
- Jei Klinika dėl savo kaltės nesuteikia Klientui Paslaugų ilgiau nei 14 (keturiolika) kalendorinių dienų;
- Kitais įstatymuose nustatytais atvejais.
- Šalys susitaria, kad jei Sutartis nutraukiama Kliento iniciatyva nesant Klinikos kaltės (8.4. punkte nustatyti pagrindai), Kliento sumokėti pinigai už galiojantį, bet neišnaudotą Paslaugų paketą /narystę/ iš anksto užsakytas Paslaugas, kuriomis Klientas faktiškai nepasinaudojo, bus grąžinti Klientui per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Sutarties nutraukimo įsigaliojimo dienos.
- DOVANOS, NUOLAIDOS, KUPONAI
- Klientas gali įsigyti arba iš kito asmens gauti dovanų kuponą arba nuolaidų kuponą, arba Klinika kaip kompensaciją už Kliento patirtus nepatogumus arba patirtas išlaidas naudojantis Paslaugomis, gali Klientui savo nuožiūra suteikti dovanų, nuolaidų kuponą ar kitokį paskatinimą (toliau – Kuponas), kurį Klientas turi teisę naudoti atsiskaitymams už Paslaugas.
- Klinika siūlo įvairių nominalų ir dydžių Kuponus.
- Kuponas nėra Klinikos garantija ar įsipareigojimas, kad Klinika neribotą laiką tokiomis pat sąlygomis ir būdu teiks Kupono įsigijimo metu teiktas Paslaugas. Klientas už papildomą mokestį gali prasitęsti Kupono galiojimą Klinikos nustatytam laikotarpiui.
- Kuponas suteikia teisę į atitinkamos sumos dydžio nuolaidą už Paslaugas, kuria atitinkamai sumažinama Paslaugų kaina.
- Kupono ir jo kodo galiojimo terminas nurodomas Svetainėje arba pačiame Kupone. Jei Kuponai neišnaudojami pilnai per jų galiojimo laikotarpį, yra laikoma, kad Pirkėjui Paslauga yra suteikta, toks Kuponas yra anuliuojamas.
- Paslaugoms neišnaudota konkrečiam Klientui išduoto Kupono suma negali būti perkeliama į kitam asmeniui.
- Kuponas į pinigus nėra keičiamas ir po įsigijimo negali būti grąžinamas, perleidžiamas ar pan.
- Klinika pasilieka teisę nepriimti Kupono kodo, suspenduoti arba anuliuoti Kupono suteikiamų kreditų sumą, ar kitaip apriboti Paslaugų teikimą, jei Kliento veiksmai kelia pagrįstų įtarimų, kad Kuponas yra suklastotas, Kuponas yra naudojamas nesąžiningai, neteisėtai arba kitaip pažeidžiantis Sąlygas arba Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytus reikalavimus.
- BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
- Sutartis sudaryta lietuvių ir (ar) anglų kalba ir pasirašoma (tvirtinama Klientui sutinkant su Sąlygomis ir pateikiant Užsakymą) elektroniniu būdu per asmeninę Kliento paskyrą Svetainėje / Programėlėje (jei yra techninė galimybė) / Klinikos pateikiamos kompiuterinės įrangos pagalba arba popieriuje. Klinika pateikia Klientui Sutarties dokumentus patvarioje laikmenoje Kliento nurodytu el. paštu ar popierine forma Klinikoje. Klientui pageidaujant gauti popierinę Sutarties versiją su Klinikos vadovo parašu, būtina kreiptis į Kliniką.
- Sutartyje esanti, su ja susijusi, o taip pat šios Sutarties vykdymo metu tiek sąmoningai, tiek atsitiktinai atskleista informacija yra konfidenciali. Kiekviena iš Šalių gali atskleisti šią informaciją tretiesiems asmenims tik tiek, kiek tai yra būtina šios Sutarties tinkamam vykdymui ir tik iš anksto gavusi kitos Šalies raštišką sutikimą, išskyrus informaciją, kurios reikalauja valstybės institucijos, turinčios teisę ją gauti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus ar kitus teisės aktus.
- Klinika turi teisę bet kuriuo metu vienašališkai keisti Paslaugų įkainius, Kainoraštį, kitas rezervacijos sąlygas, jas paskelbdama Svetainėje. Šie pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo Svetainėje. Jau atliktų rezervacijų (pradėtų teikti Paslaugų) atžvilgiu taikomi įkainiai, galioję Paslaugų rezervacijos atlikimo momentu.
- Klinika turi teisę vienašališkai perleisti dalį ar visas iš šių Sąlygų ir (ar) sutarties kylančias teises ir pareigas trečiajam asmeniui, a) iš anksto informavusi apie tai Klientą ar visus Klientus raštu (siunčiant bendro pobūdžio pranešimą elektroniniu būdu), ir b) užtikrinusi, kad dėl tokio perleidimo nesumažės Kliento teisių apimtis.
- Visos teisės, kurios nėra aiškiai suteiktos Klientui pagal Sąlygas, priklauso Klinikai. Klinika turi teisę ir po Sutarties nutraukimo toliau naudoti Kliento pateiktą turinį, kuris negali būti panaudotas kitoje aplinkoje nei Klinikos Svetaine, arba kuris susijęs tik su Kliento veikla naudojantis Svetaine, arba kuris yra susietas su kitais Klinikos duomenimis ir negali būti atsietas arba gali būti atsietas tik dedant neproporcingas pastangas arba kuris buvo sukurtas Kliento kartu su kitais asmenimis ir kiti klientai ar asmenys gali toliau naudotis turiniu.
- Klientas neturi teisės, o taip pat negali leisti jokiems tretiesiems asmenims:
- 10.6.1.kurti ar registruoti bet kokius žymenis, domenus, programinės įrangos programų vardus ar pavadinimus, arba socialinių tinklų Kliento vardus ar profilius, kuriuose yra Klinikos pavadinimai, ženklai ar kūriniai, arba klaidinamai ar iš esmės panašūs ženklai, vardai, pavadinimai ar kūriniai;
- 10.6.2.naudoti Klinikos pavadinimus, ženklus ar kūrinius kaip savo socialinių tinklų profilio paveikslėlį ar ekrano foną;
- 10.6.3.jokiais tikslais ir būdais neįregistruoti, nenurodyti, nenaudoti, nekopijuoti ir (arba) nereikalauti nuosavybės teisių į vardus, žymenis, ženklus ar kūrinius, arba bet kokį klaidinamai ar iš esmės panašų vardą, ženklą, žymenį, pavadinimą ar kūrinį atskirai arba kartu su kitomis raidėmis, skyrybos ženklais, žodžiais, simboliais, piešiniais ir (arba) kitais kūrybos darbais ar elementais, išskyrus aukščiau nurodytas išimtis.
- Bet kurių Sąlygų punktų negaliojimas neturi įtakos likusių Sąlygų punktų galiojimui ir vykdymui. Bet kuris toks negaliojantis, neteisėtas ar neįgyvendinamas punktas yra laikomas panaikintu.
- Bet kokios pretenzijos dėl Paslaugų turi būti pareikštos ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo sužinojimo (turėjimo sužinoti) apie netinkamai suteiktas Paslaugas. Klinika sieks atsakyti į Kliento pretenziją kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pretenzijos gavimo dienos. Jei Klinika netenkina Kliento pretenzijos arba ją tenkina tik iš dalies, Klientas, būdamas vartotoju (Klientų-verslininkų atveju toliau einanti nuostata netaikoma) turi teisę kreiptis į nacionalinę vartotojų teisių apsaugos instituciją – Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (http://www.vvtat.lt/, tel. numeris 85 262 67 51; prašymai ar skundai gali būti siunčiami el. pašto adresu tarnyba@vvtat.lt, arba įprastu paštu teritorinių padalinių adresais http://www.vvtat.lt/vartotojams/aptarnavimas/432. Ši nuostata jokiu būdu neapriboja Kliento teisės dėl savo teisių gynimo kreiptis į kompetentingą teismą.
- Visi ginčai ir nesutarimai tarp šalių sprendžiami kompetentingame Lietuvos Respublikos teisme. Šios Sąlygos aiškinamos ir taikomos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teise.
- Visais dėl šių Sąlygų kilusiais klausimais Klientas gali kreiptis į Kliniką telefonu +370 694 14 114, el. paštu klinikayou@gmail.com